via Venetië - Reisverslagen van Michelle Burema - WaarBenJij.nu via Venetië - Reisverslagen van Michelle Burema - WaarBenJij.nu

via Venetië

Na enkele dagen slapen, zwemmen, eten, zwemmen, slapen in camping Katzenkopf bij Wurzburg, doorgereden naar het Stubaital in Oostenrijk. Bij aankomst geen zicht op de gletscher. Volgende dag wel en mooie 'inlooptocht' gedaan. Heerlijk gezeten op een alpenwiese. Als je daar leeft kun je oud worden! Op de terugweg had mijn versleten heup wat problemen met mijn activiteiten. Eenmaal terug toch weer een pijnstillertje genomen. Had moeite om de weg naar de douche te lopen. Volgende dag w as echter alles LOS! Prachtige tocht gemaakt naar de Stubai gletsjer. Mooi uitzicht alle kanten op. Wel regen, zon, sneeuw en weer regen meegemaakt op de top. Terug in het dal voel je je weer nietig. Donderdagmiddag weer regen, als het vrijdag regent rijden we door naar de Dolomiten... Maar vrijdag was het prachtig weer! We zijn per kabelbahn naar Schlick 2000 gegaan en hebben daar een rondwandeling gemaakt! Prachtig weer, mooie vergezichten en in tijden niet zoveel alpenbloemen gezien!!